01Ιανουάριος

7 Tips που θα κάνουν το εκθεσιακό σας περίπτερο να ξεχωρίσει

7 Tips που θα κάνουν το εκθεσιακό σας περίπτερο να ξεχωρίσει

 Αν είστε εκθέτης ή αν σκοπεύετε να συμμετάσχετε σε μία εμπορική έκθεση θα πρέπει να συνεχίσετε την ανάγνωση! Ορμώμενοι από την παρουσίαση για την δεύτερη WESTIA που θα διεξαχθεί τον Απρίλιο του 2017, είπαμε να απαντήσουμε σε ένα συχνό προβληματισμό όσων πρόκειται να συμμετεχουν σε μία εμπορική έκθεση ή ακόμη και για όσους το σκέφτονται σοβαρά, το πως μπορεί κανείς να κάνει το εκθεσιακό του περίπτερο να ξεχωρίσει. Ας δούμε λοιπόν κάποια βασικά βήματα:

  1. Αποδόστε το κατάλληλο ύφος και αίσθηση. Μην ξεχνάτε ότι το εκθεσιακό σας περίπτερο είναι η βιτρίνα της επιχείρησής σας. Επιλέξτε για την προβολή σας τα κατάλληλα σήματα, αφίσες και προϊόντα που θα αποπνέουν την εικόνα που θέλετε να δημιουργήσετε.
  2. Να θυμάστε ότι ακόμη και τα μικρά περίπτερα μπορούν να είναι όμορφα και να κάνουν τη διαφορά. Οι εκθέσεις έχουν να κάνουν στην ουσία τους με μεγάλες φιλοδοξίες, όχι μεγάλα budgets! Μπορεί να είναι μία πρόκληση το να διαλέξετε το κατάλληλο μέγεθος περιπτέρου αλλά να έχετε υπόψη σας ότι η σωστή επικέντρωση στο στόχο υπερνικά το μέγεθος.
  3. Επικοινωνήστε στην εταιρεία που θα σας φτιάξει το περίπτερο, το τι εικόνα και υφος επιθυμείτε να περάσετε όσο πιο αναλυτικά μπορείτε και βεβαιωθείτε ότι έχουν καταλάβει και εκείνοι τι ακριβώς είναι αυτό που επιθυμείτε. Αν έχετε την δυνατότητα, στήστε στον χώρο της επιχείρησής σας το περίπτερο πριν την έκθεση ούτως ώστε να ελέγξετε τι χωράει μέσα σε αυτόν, τι αναδεικνύεται καλύτερα μέσα σε αυτόν, αλλά και πόσο χώρο έχετε για να κινηθείτε.
  4. Γίνετε δημιουργικοί! Πειραματιστείτε με τον φωτισμό, την μουσική, οθόνες προβολής, παρουσιάσεις και αφίσες! Φροντίστε να κινείστε δίπλα από τον επισκέπτη για να έχετε εικόνα του τι βλέπει και του που "μένει" το μάτι του, τόσο στο πλαίσιο του περιπτέρου όσο και από πιο μακρια. Οι αφίσες δεν θα πρέπει να έχουν μακρύ κείμενο που είναι δύσκολο να διαβαστεί καθώς κάποιος περπατάει μέσα στο πλήθος.
  5. Περιορίστε το budget εξετάζοντας τι από όσα ήδη έχετε στην επιχείρησή σας πιθανόν να έδειχνε όμορφα και να εξυπηρετούσε τις ανάγκες του περιπτέρου σας. Κάποια κομμάτια από τον χώρο σας πιθανόν να δημιουργούσαν αυτή την ωραία οικεία αίσθηση που όλοι αναζητούμε μπαίνοντας σε ένα νέο χώρο.
  6. Δώστε έμφαση στη σωστή επιλογή διαφημιστικών και δώρων σε μία έκθεση. Τα περισσότερα καταλήγουν στα σκουπίδια αν δεν είναι κάτι στοχευμένο και αξιομνημόνευτο με άμεση συνάφεια με το αντικείμενό σας.
  7. Η έκθεση είναι ομαδική δουλειά! Σιγουρευτείτε ότι έχετε επιλέξει προσεκτικά την ομάδα που θα σας βοηθήσει να φέρετε εις πέρας την αποστολή σας στην έκθεση. Χρειάζεστε κάτι από τα ακόλουθα: ένα άτομο το οποίο να τραβάει φυσικά τον κόσμο ή ένα άτομο το οποίο να μπορεί να ξεχωρίσει στο πλήθος το ποιους να πλησιάσει και να τους φέρει κοντά. Αν δεν έχετε κανένα από τα δύο, στηριχτείτε στην ευγένεια, την εξυπηρετικότητα και επικεντρωθείτε στο να διεγείρετε τις αισθήσεις του επισκέπτη. Σε όλους μας αρέσει άλλωστε να ακούμε να βλέπουμε, να πιάνουμε, να γευόμαστε ή ακόμη και να μυρίζουμε πράγματα.